Obiectivul acestui studiu de piata este de a va evalua corect pozitia in vederea: verificarii daca ceea ce este perceput din interiorul companiei corespunde cu pozitionarea reala a serviciilor/produselor adoptarii celei mai potrivite strategii pentru a atinge publicul tinta

Stabilirea pozitiei pe piata este primul pas in identificarea strategiilor de dezvoltare pe piata.

Un studiu de piata de tip Pozitionare pe piata va ajuta sa raspundeti la intrebarile care s-ar putea ivi in legatura cu pozitia dumneavoatra pe piata:

  • Care este pozitia produsului/serviciului firmei pe piata?
  • Strategia abordata este in concordanta cu pozitia mea reala pe piata?
  • Ce strategie trebuie abordata pentru a pozitiona cat mai bine pe piata produsele si serviciile?

SOLICITATI UN STUDIU DE PIATA PERSONALIZAT

Realizarea unui studiu de piata Pozitionare piata:

Pozitionarea pe piata este identificata de specialistii nostri utilizand instrumentele care le stau la dispozitie pentru un studiu de piata:

Cerere de oferta

Pentru a realiza un studiu personalizat profilului companiilor pentru care realizam cercetarea, in cadrul fiecarui studiu de piata pe care il intocmim, ne adaptam cerintelor clientilor nostri.
Suntem alaturi de dvs. pe tot parcursul proiectului pe care il desfasurati, iar specialistii nostri in studii de piata va pun la dispozitie o perspectiva operationala asupra planificarii pe care ati prevazut-o.

 

Trimite